پشتیبانی

هدف از تشکیل نهاد پشتیبانی


رفع معایب و مشکلات فنی پیش‌آمده برای مشترکین


فع مشکل به صورت تلفنی توسط کارشناسان متخصص اعزام کارشناس به مرکز مخابراتی و در صورت لزوم به محل مشترک رفع خرابی سرویس مشترکین حداکثر ظرف 72 ساعت رفع مشکلات فنی مودم مشترکین در مراجعات حضوری


آیا سوالی دارید؟ با کارشناسان ما صحبت کنید.

آ كاربري آسان و بي دردسر دسترسي به اينترنت به صورت شبانه روزي سرعت بالا كيفيت مناسب عدم مشغولي خط تلفن و امكان استفاده همزمان از تلفن و اينترنت

اطلاع رسانی به مشترک در صورت نزدیک شدن به دوره اتمام سرویس و یا اتمام حجم مشترک جهت تمدید سرویس و خرید حجم راهنمایی تمدید سرویس و خرید حجم اضافه از طریق کانال‌های ارتباطی ایجاد سیستم پرداخت آسان نگهداری پورت مشترک بین یکماه تا سه ماه به صورت روزشمار طبق قیمت مشخص شده